Men kom igen....

Direkt efter jobbet igår blev det bio "2012", efter en icke prisvärd chorizo vid Hötorget skyndade jag mig in i salongen för att låta mig få en rejäl dos av amerikanska, "lätt överdrivna", hjälteinsatser... Nåja, det var en söt hund med i filmen i alla fall...

Efteråt så gick vi förbi lite skyltfönster & jag blev jätte besviken när jag såg skyltdockorna i TIGER of Sweden fönstret! Men alltså kom igen, vad är det här! Fattar inte varför man köper in skyltdockor med ett BMI som knappt finns, är det bara jag som tycker att kläderna ser "slashasiga" när de hänger på beniga plastdockor?


Tiger of Swedens skyltfönster i PUB-huset vid Hötorget....nu får ju branschen skärpa sig, blir så trött...

Själv avskyr man när man dippar lite med sin fight för att gå upp i vikt och benen ploppar ut lite mer än vanligt, då är det inte en hit att prova kläder kan jag berätta...
Jag förstår inte varför modebranschen inte kan visa sina kläder på en piffig "viktfrisk" docka, de ser ju så mycket snyggare ut då, tror man skulle sålt mer kläder då. Men nej då, sätt dem på en plastbit som liknar ett plockepinnspel, gör det!
Så nu har jag avreagerat mig lite....


Ligger i sängen & shoppar. Har köpt Silvervatten som jag blivit nyfiken på, då några vänner blivit helt såld på detta. Man kan ju testa i alla fall...

Nu är det dags att gör sig redo för i eftermiddag kommer pappa & Marianne upp så då får vi göra stan :-) Ska bli kul!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0