Piff & pynt

I torsdags bilade jag ner till GTB, lämnade in Antikdeckarbilen, träffade underbara Jossan & drog vidare ner till HLM. Slocknade som en stock på tåget ner och försökte undvika att huvudet hamnade på grannens axel... Sen har helgen rullat på med mycket gos med Adrian, julpynt både hemma hos bror och föräldrarna, underhållit farmor & farfar & visat internets underbara värld för farmor som blev mäkta imponerad. Det har varit en riktig myshelg!


Julekransen är färdig & hänger uppe & idag åt vi en väldigt god Morotskaka som Marianne bakat & jag piffade med lite morötter...eller morötter som farfar säger...


Titta så glad man blir av allt julpynt och när pappa sjunger sången "Baka baka kaka"...

Nu har Herr Adrian anlänt med bajsblöja som första uppdrag för Faster Ann att klara av, sen ska nannyn försöka underhålla honom medans föräldrarna är iväg och sjunger en truddelutt.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken fin liten Adrian (tredje bebis Adrian för oss nu... poppis)! Men visst växer de små liven snabbt... Jag tycker nog han är väldigt lik sin farfar. Man ser liksom någon pillemariskt i ögonen och klinkartakterna i handen. :-)

2009-12-05 @ 07:55:48
URL: http://www.westmans.net
Postat av: Linda

Fin blogg du har :D och gullig son.

Undrar, är du släkt med någon känd person?

Kan vara kul och veta :)

Själv är jag släkt med Harry Martinsson (skryt) haha ;)

HEJDÅ :D

2010-01-08 @ 14:52:14
URL: http://lindaofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0