Hångel med Clooney & adrenalinpumpen är slutkörd

Vilket dygn man har haft. Super rolig dag med Becks igår med shopping & käk. När vi anlände till IKEA var det dags att ringa 112 & adrenalinpumpen visade vad den gick för. En man satt i en bil och hade krampanfall i förarsätet och en minst sagt chockad tjej på passagerar sidan som var panikslagen. Det förvånar mig att inte en enda på IKEAS parkering stannade då vi under tiden vinkade för att jag tänkte att det borde finnas någon sjuksköterska någonstans, nada resultat. Folk bara körde förbi och tutar istället.

Natten gick också i adrenalinpumpens tecken. Jag var skådespelerska och fick hångla på sängkanten med George Clooney & jag spelade så himla bra & han var nöjd. I en fikapaus gick jag hem och berättade för föräldrarna att jag haft en riktig hångeldag.... Sen dök plötsligt Dolph Lundgren upp och visade intresse (det tackar vi Melodifestivalen för). Så för en gångs skull, vaknade jag med adrenalinpåslag skapat av en positiv dröm får man väl ändå lov att säga....brukar ju vara tvärtom.

Idag blir det att packa inför inspelningsresa, flyget går imorgon & ja ni vet problemet; "vad ska jag ha på mig"-tankarna är i full gång. Ska också läsa lite "Vetenskapens Värld" tidningar (tack bror med fru för den fina julklappsprenumerationen), träffa min fd. passningshund som är tillbaka i stan, städa, diska & annat kul.

Vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0