Fynd och snöskottning

Igår gjorde jag det. Jag kunde inte låta bli så jag slank inom Fleantique för att köpa det som fått mig vara sömnlös om både nätterna och dagarna.... Nu står de här och jag är livrädd att välta dem. Butiken trodde att de  kunde vara Arthur Percy vasar, inget säkert, men det är nu min utmaning att få fram ursprunget vilket är superspännande.

Den lila är 1 meter hög och favoriten, nu gäller det bara att inte krascha dem.

 

Har även idag med otoorolig snökänsla lyckats parkera bilen i snödrivorna utan att fastna, blev imponerad av mig själv faktiskt. Tog skyffeln och städade upp gatan från snö, så härligt att få återuppleva snöskottning, det är något barnsligt härligt i det tycker jag. Blev så exalterad så jag skyfflade framför någon okänd grannes bil, tänke att då kanske han/hon blir glad imorgon, det skulle jag blivit.

Inspelningsdag imorgon, upp tidigt, måste sova.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0