En tisdags rapport

Kära dagbok... Fullt ös på jobbet vilket är härligt sen hem på fullpackade tunnelbanan där närkontakten blir oundviklig, när man tror att det inte finns en kvadratcentimeter kvar att stå på kommer en optimist och tänker "Jag + mina 3 väskor får också plats"....men jag ska inte säga något, det kunde varit jag..... Skulle va gött om T-baneföraren kunde sätta igång lite klatschig musik typ som "ÅÅÅka pendeltåååg" eller "Jag vill känna din kropp emot min", då skulle stämningen bli lite mindre dyster. Älskar när ett leende är oundvikligt mellan två främlingar!

Min för nuvarande favoritskådis i ett bra nummer av KING

Fick fribiljett på jobbet till filmen "Snabba Cash", det tackar vi för, ska bli spännande och se den där Joel Kinnaman, då han är grym i "Johan Falk" filmerna. De senaste söndagarna har lägenheten fyllts av tårar, skrik & kikande mellan fingrarna då jag sugits in i filmen, skit alltså, Kinnamans insats är ju helt fantastisk!






Kommentarer
Postat av: Becka

Oj, här skramlade det visst till. Gött att du är igång igen:) Välkommen ut ur idet! Kram

2010-01-27 @ 12:02:45
Postat av: Annie

Javisst vet du, nu rackarens har jag skärpt till mig...mitt minne har blivit ännu mer katastrofalt så därför är det extra viktigt att blogga nu :-)

Vi får träffas snart!

2010-01-27 @ 23:08:05
Postat av: Becka

Det måste vi absolut. Jobba du tokmycket eller hinns det med att ses nästa vecka?

2010-01-28 @ 17:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0