Inspelningsdag & genrep Melodifestival

Hade en rolig inspelningsdag i veckan, spelade in hos Elsa Billgren, Antikdeckarnas fina tillskott i programledarfronten. Blir toppen! Kolla in Elsas blogg där du kan skåda Linqvists fina foto från dagen....ok, bild 2 & 3 är inte jag men annars så...

Ett av foto som jag knäppte på inspelningen. Bilden finns på Elsas blogg



Mårtensson ringde igår och drog med oss på genrepet inför Melodifestivalen då han showar där. Skit pommes alltså, jag blev helt tagen av Darins nummer, den killen/låten är helt obeskrivlig att höra live, skit vad bra, så mycket bättre igår än den varit på TV:n hittills. Kvällen var topp, då den förgylldes av Mårtenssons skvaller om hela fadderullan om artister & showen, sånt älskar jag! Och ikväll, när lilla jag blir gräsänka, ska jag tillbaks & träffa fina Mårtensson. Härligt!

Full koncentration på att piffa sig inför genrepet i Globen.

 

Mårtensson & jag! Tack för biljetterna fina du!



 



Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Ha en bra eftermiddag!:)

2010-03-13 @ 16:20:30
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej ! :)

fin blogg du har !

allt bra med dig ikväll ? :)



kram

2010-03-13 @ 19:03:18
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tackar för fina hälsningar!

2010-03-15 @ 18:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0