Time Out kommer tillbaka!

Tyvärr hinner jag inte blogga så ofta som jag vill, som ni vet måste jag ju egentligen skärpa mig då guldfiskminnet kommer beröva mig på så många härliga minnen! Just nu e jag på Time Out produktionen. Roligare jobb får man leta efter....

Den Niedermann som skrämt skiten ur en i Milleniumfilmerna visade sig vara världens nallebjörn. Micke Spreitz var så snäll och böjde sig ner varje gång någonting skulle fixas till, e ju en viss längdskillnad här....

 

Alltid lika trevliga Henrik Hjelt agerar kamerakran till fotografen. Det finns stor anledning att längta till Time Out som kommer sändas i augusti! Det kommer bli grymma program! 



Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Hahaaa, som jag försökt hitta din blogg din lilla filur :P Kul du är med och tävlar!

2010-05-26 @ 16:06:52
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0